اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رئیس بسیج رسانه یزد: ترویج گفتمان انقلاب مهمترین هدف جشنواره ابوذر است

رئیس بسیج رسانه استان یزد با بیان اینکه نخستین جشنواره رسانه ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه در استان یزد برگزار می شود گفت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی؛ هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

رئیس بسیج رسانه یزد: ترویج گفتمان انقلاب مهمترین هدف جشنواره ابوذر است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، علی محمد پارسائیان بعداز ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که تاکنون در شش دوره به صورت کشوری برگزار شده است که استان یزد نخستین بار میزبان این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم امروز جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، هدف دشمنان مدیریت افکار و ضربه به مفاهیم و اعتقادات دینی است ادامه داد: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

پارسائیان با تاکید بر ا‌ین‌که انتظار می‌رود این جشنواره فضایی برای نقش آفرینی اصحاب رسانه و شناسایی افراد برتر این حوزه همچنین همگرایی رسانه‌های استان در تولید محتوای گسترده در موضوعات مختلف فراهم کند افزود: رسانه ها می توانند با ایجاد فکر و ارائه آن به جهانیان به نحوی در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند که این نشان از قدرت رسانه در جهت افکار سازی است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید جبهه واحد رسانه ای علیه اهداف دشمن تشکیل دهیم و فرهنگ تشیع و انقلابی را ارائه دهیم و ازا ین طریق جهانیان را با فرهنگ خود آشنا سازیم خاطرنشان کرد: شرکت همه جریان‌های سیاسی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آزاد است لذا با نگاه به ظرفیت سازی، از همه رسانه ها برای شرکت در این جشنواره دعوت می کنیم.

پارسائیان با بیان اینکه باید به سمت تربیت و آموزش رسانه ها روی بیاوریم که در بسیج رسانه این گام برداشته شده است و این هدف نیز دنبال می شود عنوان کرد: این جشنواره با هدف رعایت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی؛ عدالت و آزادی، کمک به تربیت کادر طراز اول انفلاب اسلامی در جامعه رسانه ای، تامین و رصد رسانه های استان، تحصیل ساز و کار جبهه  رسانه ای، همکاری در تحول سازمان های رسانه ای استان ها است.

به گزارش فارس، فراخوان جشنواره از فردا مهرماه ارائه می شود و اختتامیه  آن در هفته بسیج برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول