اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۴۶ نقطه و مقطع پر تصادف جاده‌ای در سیستان و بلوچستان اصلاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ نقطه و مقطع پر تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های این استان اصلاح شده است.

۴۶ نقطه و مقطع پر تصادف جاده‌ای در سیستان و بلوچستان اصلاح شد

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ۴۶ نقطه و مقطع پر تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های این استان اصلاح شده است.

وی افزود: ایمن سازی محورهای مواصلاتی، میزان تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد و هم استانی‌های گرامی با امنیت می‌توانند در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی جاده‌های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به قدمت بالا جاده های استان این اداره کل شناسایی و رفع نقاط پرحادثه را در اولویت کاری خود قرار داده است بطوری سال گذشته نیز ۳۱ نقطه پر تصادف بطول افزون بر ۱۹۶ کیلومتر و ۸۷ نقطه پر تصادف با اعتبار ۱۲۹ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال توسط این اداره کل آشکار سازی یا اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در محورهای زهک میلک، زاهدان بم، خاش _سراوان و بزرگراه زابل _ زاهدان نیز اصلاح نقاط پر تصادف تا پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.

کرد با اشاره به نقش مردم در کاهش تصادفات جاده ای گفت: کاهش تعداد تصادف جاده‌ای‌ و کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از آن  علاوه بر رفع نقاط پرحادثه نیازمند توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول