اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر کشور: 20 درصد از اقتصاد کشور دریا محور می‌شود

وزیر کشور گفت: اقتصاد دریا محور از جمله مواردی است که باید در کشور نهادینه شود و ۲۰ درصد اقتصاد کشور در میان‌مدت باید از این طریق باشد.

وزیر کشور: 20 درصد از اقتصاد کشور دریا محور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد وحیدی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی پنجه در پنجه قدرت‌ها بر تارک دنیا می‌درخشد اما بدخواهان می‌خواهند ما را محتاج غرب قرار دهند. هیچ‌وقت درخواستی از این کشورها نداشته‌ایم و خود را محتاج آنها نمی‌دانیم.

وزیر کشور گفت: مدت زیادی نست که شاهد بودیم چگونه بوشهری‌ها متجاوزین آمریکایی را به صورت خفت بار در آب های خلیج فارس دستگیر کرده‌اند.

وی بیان کرد: ما رئیسعلی دلواری‌های زیادی را امروز در کشور داریم که آماده نبرد در مقابل مستکبران جهان هستند، ما نه از تحریم و نه آمریکا هراس داریم و در مقابل هیچ کدام آنها تسلیم نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه بوشهر نماد عزت، مقاومت و محبت است و تمدن دریایی می‌تواند در بوشهر شکل بگیرد، گفت: اقتصاد دریا محور از جمله مواردی است که باید در کشور نهادینه شود و ۲۰ درصد اقتصاد کشور در میان‌مدت باید از این طریق باشد، قبلاً خیانتی شد که به ساحل رسیدیم اما دل به دریا نزدیم و از اقتصاد دریا بهره نبردیم.

وحیدی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب و در شرایطی که کشور آماده خیز بزرگ است، به پشتوانه ملت، سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم استاندار جدید، استفاده از جوانان انقلابی برای آماده‌سازی پذیرفتن مسؤولیت‌های بزرگ است، استفاده از ظرفیت دریا و تبادلات خارجی از دیگر وظایف استاندار بوشهر است.

به گزارش فارس، در این آئین از زحمات چهار ساله عبدالکریم گراوند تقدیر و احمد محمدی زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول