اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

برای خرید ویلا در چمستان باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید این متن را بخوانید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهیم. از قیمت ویلا در چمستان گرفته تا موقعیت جغرافیایی چمستان، مناطق دیدنی چمستان، وضعیت سند ویلاهای چمستان و اینکه بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا کجاست. با ما همراه باشید.

برای خرید ویلا در چمستان باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

خرید ویلا در چمستان

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید این متن را بخوانید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهیم. از قیمت ویلا در چمستان گرفته تا موقعیت جغرافیایی چمستان، مناطق دیدنی چمستان، وضعیت سند ویلاهای چمستان و اینکه بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا کجاست. با ما همراه باشید.

 

آیا در چمستان ویلا بخریم

خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری خوب است به چند دلیل. دلیل اول قیمت مناسب ویلا در چمستان است. منطقه چمستان به دلیل موقعیت تقریبا ناشناخته ای که دارد هنوز رشد قیمتی قابل توجهی نداشته است. بنابراین از یک طرف اگر سرمایه هنگفتی ندارید خرید ویلا در چمستان با قیمت مناسب گزینه خوبی است. و از طرف دیگر با خرید ویلا در چمستان می توانید به رشد قیمت آن در آینده امیدوار باشید. دلیل دیگر نزدیکی چمستان به تهران است. میتوان گفت چمستان بهترین جا برای خرید ویلا نزدیک تهران می باشد.

 از دیگر مزیت های خرید ویلا در این منطقه از شمال کشور این است که این شهرستان دارای همه امکانات رفاهی آب، برق و گاز است و افراد هنگام خرید ویلا در این منطقه دیگر دغدغه ای برای ذخیره آب و یا تهیه برق و گاز نخواهند داشت.

و همچنین می توان به وجود همه ادارات دولتی مانند شهرداری، فرمانداری و...  اشاره کرد و افرادی که قصد سکونت دائم در این منطقه را دارند می توانند در هر یک از ادارات دولتی که مشغول به کار هستند انتقالی گرفته و به راحتی روند زندگی عادی خود را پیش بگیرند.

نکته مهم دیگر این است افرادی که قصد خرید ویلا را در این شهرستان دارند باید بدانند که این منطقه دارای انواع مراکز تفریحی و تجاری نیز است و افراد برای خرید مایحتاج خود نیازی نیست که به مناطق دیگر بروند و می توانند تمام لوازم خود را از بهترین مراکز تجاری این منطقه خریداری کنند.

همه نکاتی که در بالا ذکر شده زمینه ایجاد انگیزه بیشتر برای افراد شده تا آنها چمستان را برای خرید ویلا انتخاب کنند و از بین همه شهرهای استان مازندران این منطقه را در اولویت خرید خود قرار دهند.

برای خرید ویلا در چمستان به چه نکاتی توجه کنیم

بنابراین چمستان از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی برای خرید ویلا دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که خرید ویلا در شمال و در منطقه چمستان با سند باشد. بسیاری از ویلاهای موجود در چمستان فاقد سند هستند و یا سند آن ها دستکاری شده است. بنابراین بیگدار به آب نزنید و پس از تحقیقات لازم و مشورت با یک بنگاه املاکی معتبر و شناخته شده اقدام به خرید ویلا در چمستان نمایید.

هنگام خرید ویلا در چمستان مراقب ویلاهای بدون سند و مجوز ساخت که امتیازهای آب و برق ندارند و یا ویلاهای موجود در مناطق وقف‌شده و حتی ویلاهای جنگلی که در باغ‌های رهاشده، بدون مجوز ساخته‌شده و به اسم ویلای جنگلی به فروش می‌رسد باشید.

منطقه کوهستانی لاویج یکی از بهترین نقاط چمستان برای خرید ویلا است. سعادت آباد چمستان نیز از مناطق خوب چمستان برای خرید ویلا می باشد.

علاوه بر سند ویلا باید حواستان به موارد دیگر نیز باشد. اگر قصد شما خرید ویلا برای گذراندن تعطیلات است مساله آنتن دهی و امکانات اطراف ویلا زیاد برای شما برجسته و قابل اهمیت نیست. اما اگر قصد دارید مدت طولانی در ویلا بمانید شرایط و امکانات آن محل را بسنجید.

 

معرفی منطقه چمستان مازندران

چمستان نور کجاست؟ چمستان که در گویش محلی به آن چمستون نیز گفته می شود از توابع مازندران و شهرستان نور می باشد. چمستان توسط جاده ای نعلی شکل به نور و آمل متصل می شود.

چمستان دارای طبیعت زیبا، بکر و چشم نوازی است. چمستان در حاشیه جنگل های انبوه سرو قرار گرفته است. از جاذبه های گردشگری چمستان می توان روستای ییلاقی لاویج، پارک جنگلی کشپل، شهر فراموش شده واتاشان، آب‌گرم معدنی لاویج، بقعه آقا شاه بالوزاهد، سد و دریاچه الیمالات و ... را نام برد.

یکی از زیباهایی چشمگیر منطقه چمستان این است که در دل جنگل دریاچه ای زیبا به نام الیمالات قرار دارد و اغلب افرادی که به عنوان توریست و گردشگر به آن منطقه سفر می کنند قطعا زمانی را برای دیدن این دریاچه اختصاص می دهند.

جمعیت این منطقه حدود 12 هزار نفر می باشد. زبان مردم چمستان طبری و گویش آن ها کجوری می باشد.

برای دیدن ویلا های چمستان به سایت مشاور املاک موسوی مراجعه نمایید . میتوانید در گوگل ویلا چمستان املاک موسوی را جستجو کنید و ویلاهای لوکس را به همراه قیمت و مشخصات کامل مشاهده نمایید .

موقعیت جغرافیایی چمستان

چمستان در 15 کیلومتری نور قرار دارد. از تهران تا چمستان 180 کیلومتر است. منطقه چمستان از شمال با ایزدشهر، از غرب با نور، از جنوب با بلده و از شرق با آمل همسایه است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول