اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنده نگه داشتن یاد شهدا رسالت رسانه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید یاد و خاطر شهدای اسلام، انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر اهل بیت(ع) را همیشه گرامی و زنده نگه داریم و این رسالت رسانه‌هاست.

زنده نگه داشتن یاد شهدا رسالت رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در ویژه‌برنامه گرامیداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلام نشأت گرفته از قیام عاشوراست و اربعین احیاکننده حماسه آن روز و آرمان‌های حضرت اباعبدالله (ع) است

وی افزود: باید یاد و خاطر شهدای اسلام، انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر اهل بیت(ع) را همیشه گرامی بداریم و این رسالت رسانه‌هاست تا در گام دوم انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت را که یکی از ضرورت‌های مهم کشور است احیا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی در میدان بزرگ ایثار و ازخودگذشتگی برای اعتلای دین اسلام و سیره اهل بیت(ع) نقش‌آفرینی‌های بزرگی کردند و حماسه آفریدند  و فرهنگ حسینی را احیا کردند.

دری‌نجف‌آبادی تأکید کرد: استان مرکزی با تقدیم 6 هزار و 200 شهید در راه انقلاب گام بزرگی برای ترویج فرهنگ شهدا برداشته که باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که داشتند اجازه ندادند وجبی از خاک کشور عزیز به دست دشمنان این مرز و بوم بیفتد این در حالی بود که چندین کشور با کمک‌های تسلیحاتی به رژیم بعثی به دنبال این بودند تا ایران اسلامی را از پای درآورند که به لطف خداوند متعال و با جان‌فشانی‌های غیورمردان ایرانی در این راه ناموفق بودند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی نیز گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأسی از اهل بیت و قیام عاشورا اسلام ناب محمدی(ص) را احیا کردند و اقتدار و امنیت امروز کشور ثمره خون شهداست.

سید عبدالمهدی موسوی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس باید برای جوانان امروز تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ساری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول