اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام حمایت شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر احمدزاده

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از معرفی دکتر سید علی احمدزاده به عنوان استاندار جدید این استان در دولت سیزدهم اعلام حمایت کرد.

اعلام حمایت شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر احمدزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص معرفی دکتر سید علی احمدزاده به عنوان استاندار کهکیلویه و بویر احمد بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:ا اینک که پس از سال ها چشم انتظاری ، شخصیت مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی با رویکرد دولت مردمی ، بازگشت به مردم و شکل گیری ایران قوی با اقبال بالای مردمی مواجه شد و کشور در آستانه شروع دوران جدیدی از کار و مجاهدت برای گشایش و حل مشکلات انبوه شده قرار گرفته است ، حضور نیروهای جهادی و تلاشگر برای همدلی و همراهی موثر با مردم و کاستن از معضلات انباشته شده ، موثر بوده و ان شاءالله عزم جهادی و تلاش بی وقفه و بدون معطلی در تمام سطوح ریز و درشت مدیریتی برای شکل گیری ایرانی قوی که مطالبه جدی ملت ایران است را پیش رو داشته باشیم .

استان زیبا و پرجاذبه کهگیلویه و بویراحمد که به واسطه حجم عظیمی از بی توجهی ها ، درگیر آلام و مشکلات معوق شده است ، بیش از هر زمانی نیازمند مراقبت و کار و تلاش مجاهدانه است .

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک برادر انقلابی جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که دارای روحیه جهادی ، انقلابی و مجهز به جوهر دانش ، تقوی و از مدیران شایسته ای هستند که می توانند در این عرصه مهم  بدرخشند و نسیم خوش خدمتگزاری نظام اسلامی را از آستین مدیران مومن و متعهد انقلابی برای مردم آشکار سازند .

در این راستا جریان انقلاب اسلامی در استان ، همراهی و کمک به نماینده دولت انقلابی در استان را وظیفه خوددانسته ودر تمامی زمینه ها اعلام مینماید و با شناخت کامل و برخورداری از حجم عظیمی از نیروهای کارآمد ، جهادی و انقلابی که سالیان سال ، شکل گیری دولت انقلابی را وجهه همت خویش قرار داده اند ، برای مساعدت و کمک به استاندار انقلابی آمادگی خود را اعلام می نماید.

از خداوند متعال ، سعادت و سلامتی ایشان ، توفیق در همگرایی ظرفیت ها و منابع انسانی و تلاش گسترده برای رشد و توسعه همه جانبه استان را آرزومندیم.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول