اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز/ رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی

آیین افتتاح نخستین سوگواره ملی عکس راه دل و رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی با حضور فرمانده سپاه فجر در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز/ رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس امروز یکشنبه ۴ مهرماه در آیین افتتاحیه نخستین سوگواره راه دل اظهار داشت: عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس راه دل نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.

سردار یدالله بوعلی در ادامه بیان داشت: سوگواره ملی عکس راه دل با دریافت بیش از ۲۴۰۰ اثر از ۳۰۰ عکاس برگزار شده که ۵۸ عکس برتر این سوگواره با موضوعات زنده نگهداشتن یاد حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و آئین های عزاداری اربعین حسینی برای بازدید عموم در شیراز به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم ضمن تجلیل از عکاسان شرکت کننده در سوگواره راه دل، خاطرنشان کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس راه دل نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.

وی در بازدید از مراحل تکمیل پرتره نوجوان شهید علی لندی ضمن پاسداشت حرکت شجاعانه این نوجوان شهید، گفت: اقدام شجاعانه و ایثارگرانه این نوجوان شهید الهام بخش و الگویی برای تمام نوجوانان و جوانان کشور است و او نمونه ای از نسل شجاع ایران اسلامی است.

شایان ذکر است، نمایشگاه آثار راه یافته به مرحله نهایی سوگواره ملی عکس راه دل در فضای باز مقابل باغ عفیف آباد شیراز بر پا شده و میزبان عموم شهروندان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) می باشد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول