اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیاده‌روی خودجوش جاماندگان اربعین در شهرری/ میزبانی بدون هیچ تجمعی برگزار شد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به طور خودجوش توسط مردم بدون هیچ‌گونه تجمعی برگزار شد.

پیاده‌روی خودجوش جاماندگان اربعین در شهرری/ میزبانی بدون هیچ تجمعی برگزار شد

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در اربعین ۱۴۰۰ علی‌رغم شرایط کرونا، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و شهرستان ری، میزبان دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم مردمی جاماندگان اربعین حسینی بود، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی صبح امروز، عزاداران تهران و شهرستان‌های پیرامون به قصد عزیمت به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، وارد ری شدند.

وی گفت: با توجه به لزوم آمادگی و برنامه‌ریزی برای میزبانی در خصوص حضور خودجوش زائران و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم، با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امنیتی، انتظامی و امدادی در راستای پیش بینی مراسم پیاده‌روی خودجوش جاماندگان اربعین در شهرستان ری انجام گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از شهرری انجام شده و علاوه بر اتوبوس‌ها‌‌‌ و ون تاکسی‌های پیش بینی شده، مترو نیز آمادگی برای بازگشت زائران برای مقصدهای مختلف تهران را دارد.

توکلی افزود: با تمهیدات لازم و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و نواحی شهرستانی، سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، نیروی انتظامی فاتب، پلیس راهور، شهرداری تهران و گروه‌های مردمی در قالب موکب پذیرایی همچنین دستگاه‌های اجرایی، امدادی و انتظامی شهرستان ری، مقدمات رفاه عزاداران فراهم شد و مردم از مسیرهای معین شده در حال خروج از شهرری هستند.

معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در مسیر بین میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شد که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این مراسم برگزار نشد و امسال نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور خودجوش توسط مردم برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول