اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بورسیه تحصیلی ۱۴ دانش‌آموز نیازمند همدان/ توزیع ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از بورسیه تحصیلی ۱۴ دانش‌آموز نیازمند خبر داد و گفت: از سال گذشته دانش‌آموزان مستعد نیازمند مقطع دبیرستان شناسایی و تاکنون ۱۴ نفر بورسیه تحصیلی شدند.

بورسیه تحصیلی ۱۴ دانش‌آموز نیازمند همدان/ توزیع ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار

علی معتبرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح تهیه و اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان محروم خبر داد و اظهار کرد: طرح "مشق احسان" امسال نیز اجرایی و ۱۵۰ بسته نوشت‌افزار در مقاطع ابتدایی و متوسطه به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان همدان اهدا شد.

وی با اشاره به همکاری قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان و گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی در این طرح گفت: برای تهیه هر بسته ۲ میلیون ریال و جمعا ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان به تهیه کیف، دفتر، مدادرنگی، جامدادی، خط‌کش، گونیا خودکار، مداد و غلط‌گیر برای دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: طرح "مشق احسان" چهار سال است اجرایی می‌شود که هر سال اقلامی بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به خاطر اینکه تحصیل به صورت مجازی بود، ۱۴ دستگاه تبلت تهیه و بین دانش‌آموزان محروم زیر پوشش گروه جهادی اهدا شد گفت: ارزش هر تبلت به قیمت آن سال ۲۰ میلیون ریال بود.

معتبرنیا با تاکید به اینکه دو سال است کتاب‌های کنکوری نیز جمع‌آوری و بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود عنوان کرد: سال گذشته ۵۰۰ جلد کتاب کنکوری جمع‌آوری و توزیع شد.

وی بیان کرد: طی سال گذشته دانش‌آموزان مستعد در مقطع دبیرستان شناسایی و حمایت شدند و تاکنون ۱۴ نفر شناسایی و بورسیه تحصیلی شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول