اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه گذاری حوزه مسکن در کردستان ضعیف است/ضرورت ایجاد اتاق شیشه ای در شهرداری سنندج

استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن در کردستان ضعیف است، گفت: موضوع ساماندهی وانت بارها در سنندج باید با همدلی و همراهی دستگاه های مختلف مرتفع شود.

سرمایه گذاری حوزه مسکن در کردستان ضعیف است/ضرورت ایجاد اتاق شیشه ای در شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه چهل و هفتمین شهردار سنندج که با حضور مسوولان استانی و شهری در خانه کرد سنندج برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق سنندج، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های اصلی شهردار سابق سنندج همدلی و همراهی با مجموعه و پرسنل شهرداری و مسئولان استانی بود.

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در دوره فعالیت شورا و شهرداری دوره پنجم صورت گرفت و امیدواریم این روند در این دوره هم با سرعت و قدرت ادامه پیدا کند.

استاندار کردستان افزود: ما به عنوان دستگاه اجرایی تا زمانی که در خدمت استان هستیم وظیفه خود می‌دانیم در خدمت مردم باشیم.

مرادنیا با بیان اینکه باید نگاه سوئی که به شهرداری وجود دارد برطرف شد، گفت: اتاق شیشه‌ای در شهرداری سنندج باید ایجاد شود و مردم به صورت شفاف از درآمدهای شهرداری و هزینه‌های آن اطلاع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در موارد مختلف از نیازهای اساسی است که باید در آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تمرکز‌زدایی از نکات مهمی است که در مجموعه شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد.

مرادنیا با بیان اینکه سرمایه‌گذاری حوزه مسکن در کردستان ضعیف است، گفت: موضوع ساماندهی وانت‌بارها باید با همدلی و همراهی دستگاه‌های مختلف مرتفع شود.

وی اضافه کرد: باید زمینه ساماندهی کامل دست‌فروشان و وانت‌بارها در سطح شهر فراهم شود این کار نیاز به همکاری جدی خود مردم و مسئولان دارد.

استاندار کردستان توجه به مناسب‌سازی شهری را از دیگر نکات بسیار مهم بیان کرد و گفت: جامعه معلولین ما شهروند این شهر بوده باید با مناسب‌سازی مناسب زمینه بهره‌مندی و دسترسی آنان از خدمات مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول