اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توصیه وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرزبندی‌های چپ و راست را بشکنید

وزیر کشور گفت: مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است.

توصیه وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرزبندی‌های چپ و راست را بشکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل می‌شود چرا که جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای ندارند و نباید هم داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند، افزود: اگر اینگونه باشد راحت‌تر می‌توانید مسائل و مشکلات را حل کنید. در مسائل کوچک نمانید و افق‌های بزرگی داشته باشید.

وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می‌کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.

وحیدی به چپ و راست بودن جناح‌ها اشاره و عنوان کرد: کسانی که این بحث را مطرح کردند رسومات مارکسیستی داشتند لذا  توصیه می‌کنم جوانان مرزبندی‌های دروغین چپ و راست را بشکنند.

وی با تاکید مجدد بر با هم بودن جوانان گفت: این یکی بودن معجزه می‌کند  مثل رزمنده‌هایی دوران دفاع مقدس که با هم بودن معجزه‌های بزرگی ایجاد کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌شود البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت حل کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جوانان باشد و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند، گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که حل مشکلات به تنهایی از دست دولت برنمی‌آید و نیازمند همکاری همه است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مرجعیت جدیدی در استان ایجاد کنند، گفت: چرا باید در استان مفهوم خون‌بست وجود دارد این ظلم در حق بانوان باید حذف شود.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول