اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

آیت‌الله حسن زاده آملی عمر گرانبهای خود را صرف تبیین معارف اسلامی کرد

بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت رحلت آیت‌­الله حسن‌زاده آملی تاکید کرد: آن فقیه وارسته و دانشمند کم‌نظیر جهان اسلام، سراسر عمر گرانبها و پرخیر و برکت خود را صرف تبیین معارف اسلامی، ترویج و گسترش مبانی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت نمود.

آیت‌الله حسن زاده آملی عمر گرانبهای خود را صرف تبیین معارف اسلامی کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت رحلت آیت‌­الله حسن‌زاده آملی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

ضایعه  ارتحال ملکوتی عالم ربانی، فیلسوف مجاهد، عارف جلیل‌القدر، علامه حاج شیخ حسن حسن‌زاده آملی‌(اعلی اللّه مقام الشریف) دل­‌های مؤمنین و شیفتگان علوی را به درد آورد.

آن فقیه وارسته و دانشمند کم‌نظیر جهان اسلام، سراسر عمر گرانبها و پرخیر و برکت خود را صرف تبیین معارف اسلامی، ترویج و گسترش مبانی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت نمود و آثار متعدد و ماندگاری در عرصه‌های فلسفه، عرفان، نجوم و ریاضی، ادبیات فارسی و عربی  به کشور و سایر جوامع اسلامی و بین‌­الملل عرضه داشتند.

بنیاد بین المللی غدیر رحلت این معلم اخلاق و اندیشمند حوزه فقه و عرفان را به پیشگاه مقدّس حضرت بقیه­‌الله ‌الاعظم عجل‌اللّه­‌تعالی‌­فرجه‌­الشریف، مقام معظم رهبری(‌مدّظلّه‌­العالی)، حوزه‌­های علمیه، شاگردان و سایر ارادتمندان و به ویژه به بیت مکرم آن عالم عامل تسلیت عرض می­‌نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول