اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ورود ناظران همسود به تاشکند برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان

ناظران همسود برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان به ریاست معاون رئیس کمیته اجرایی جامعه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع وارد شهر «تاشکند» شدند.

ورود ناظران همسود به تاشکند برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بنابه دعوت ستاد انتخابات مرکزی ازبکستان، ناظران جامعه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان به ریاست «لئونید آنفیموف» معاون رئیس کمیته اجرایی جامعه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع وارد شهر «تاشکند» شدند.

ناظران جامعه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع پس از ورود به «تاشکند» در محل ساختمان ستاد مرکزی انتخابات با «زین‌الدین نظام‌خواجه‌یف» رئیس ستاد مرکزی انتخابات ازبکستان دیدار کردند.

نظام‌خواجه‌یف در این دیدار ضمن ارائه گزارشاتی در مورد روند فعالیت‌های انتخاباتی اظهار داشت که انتخابات طبق قانون اساسی و قانون انتخابات ازبکستان باز و شفاف برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات ازبکستان همچنین با اشاره به تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ازبکستان گفت: نامزدها برای ریاست جمهوری ازبکستان در زمان تبلیغات انتخاباتی از حقوق مساوی برخوردار هستند و برای پخش برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی آنها نیز شرایط مساوی فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، ناظران جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع در شهر تاشکند حضور خواهند داشت و گروه ناظران فعالیت خود را در خصوص اقدامات لازم برای نظارت بر انتخابات را از امروز آغاز می‌کند.

گفتنی است، ستاد مرکزی انتخابات ازبکستان تاکنون 112 ناظر بین المللی را به ثبت رسانده است.

انتخابات ریاست جمهوی ازبکستان روز 24 اکتبر سال 2021 میلادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول