اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ارائه 24هزار نفر خدمت به مهاجران افغانستانی در نقطه صفر مرزی

مسئول جمعیت امام حسن(ع) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 24هزار نفر از مهاجران افغانستانی در نقطه صفر مرزی خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی را دریافت کرده اند.

ارائه 24هزار نفر خدمت به مهاجران افغانستانی در نقطه صفر مرزی

 مصطفی خواجه درگی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم مظلوم افغانستان، تعدادی از موکب ها و گروه های جهادی استانی و کشوری که توفیق حضور در کربلا و خدمت به زائران امام حسین(ع) از آنان سلب شده است، در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از 16 شهریورماه گذشته روزانه به بیش از هزار نفر خدمت ارائه می کنند.

مسئول جمعیت امام حسن(ع) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر 6گروه جهادی و موکب در نقطه صفر مرزی حاضر و درحال ارائه خدمت به مهاجران افغانی هستند، تصریح کرد: توزیع اطعام،بسته فرهنگی، افلام بهداشتی، آب معدنی، نان، شیر خشک، پوشک، و انجام  ویزیت پزشکی و تست کرونا و غیره از جمله خدماتی است که در چند ساعت حضور افغانها این خدمات به آنان ارائه می شود.

خواجه درگی افزود: ابراز لطف و محبت و نوع دوستی مردم ایران اسلامی به مهاجران افغانها و ارائه خدمات به مردم جنگ زده افغانستان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به این که تا 16 مهرماه ارائه خدمت به مهاجران افغان ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به نوع فعالیتهای جمعیت امام حسن (ع) مردم نوع دوست و خیر کشور می توانند کمک های مالی خود را برای کمک به نیازمندان و افراد بی بضائت واریز کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول