اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع تصرف ۳۶ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۳۶ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

رفع تصرف ۳۶ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: اعاده این اراضی در اجرای دستور مقام قضایی و با همکاری مأمورین پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز انجام شده است.

وی همچنین با تأکید بر تداوم اینگونه اقدامات در راستای اجرای قانون و برای احقاق حقوق مردم جزیره قشم، تصریح کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهاد های اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضایی همکاری نمایند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر پرونده‌های مرتبط با این حوزه نیز خبر داد و تصریح کرد: پرونده‌های قضایی که توسط دستگاه‌های مرتبط مطرح می شود به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری دبیرخانه قرار می گیرد تا بدون هرگونه اطاله دادرسی در اولین فرصت تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول