اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قربانی: در ماشین‌سازی تیمی جوان و بومی خواهیم ساخت/اکبرپور پرورش‌یافته مکتب ماشین‌سازی است

مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: این باشگاه از تمامی ظرفیت‌های موجود شمال‌غرب برای تشکیل تیمی جوان و بومی استفاده خواهد کرد.

قربانی: در ماشین‌سازی تیمی جوان و بومی خواهیم ساخت/اکبرپور پرورش‌یافته مکتب ماشین‌سازی است

یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از یک ماه پیش تمرینات تیم ماشین‌سازی با بازیکنان بومی و جوان آغاز شده و یک اردوی یک هفته‌ای هم در تهران برگزار کردیم و با نظر سرمربی بازیکنانی هم جذب تیم شده‌اند.

وی گفت: از هفته گذشته تمرینات‌مان را در تبریز ادامه داد و یک اردوی تدارکاتی دیگر به مدت 10 روز در تهران خواهیم داشت.

مالک باشگاه ماشین‌سازی در مورد اهداف این باشگاه افزود: تلاش می‌کنیم یک تیمی بومی و جوان را ببنیدم و بازیکنانی که علاقه و تعصب دارند به فوتبال آذربایجان و ماشین‌سازی را جذب کرده و اکثر نفرات تیم ما بومی هستند و از بچه‌های خود آذربایجان و چند بازیکن با تجربه گرفتیم و ان‌شاءالله روند تمرینات به خوبی طی و یک تیم قوی و مطلوب برای لیگ یک روانه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که در دو سه هفته گذشته شخصا در مورد مسائل قبلی ماشین‌سازی ورود کرده و پیگیر هستند تا وضعیت انتقال مالکیت باشگاه حل شد و به‌زودی مشکل تیم هم خواهد شد همچنین بدهی‌های گذشته ماشین‌سازی در حال پرداخت و تسویه است و فکر نمی‌کنم در این مورد مشکلی پیش آید.

قربانی متذکر شد: پنجره تیم ماشین‌سازی که بسته است در حال باز شدن است و یک بخش زیادی از بدهی‌ها پرداخت و به هواداران تیم ماشین‌سازی نوید می‌دهم ان‌شاءالله در فرصت‌های باقیمانده مشکلات تیم حل خواهد شد و ما هم تلاش می‌کنیم تعهدات که برعهده‌مان است، عمل کرده و در یک تعامل خوب مسائل حل شود.

این استاد دانشگاه که خود سابقه بازی در باشگاه و تیم دانشگاه تبریز را دارد، در مورد تجربه جدید مدیریتی‌اش یادآور شد: مالکیت تیم ماشین‌سازی تجربه جدیدی است و باید بگویم دنیا واقعیت و کار با فضای آموزشی و مسائلی که در دانشگاه مطرح می‌شود، کاملا متفاوت است و در دانشگاه ما با تئوری‌ها و ایده‌آل‌ها سروکار داشتیم و برنامه‌‌ریزی می‌کردیم. خدا را شاکرم که این توفیق و شانس را داشتم که این تئوری‌ها و این نظریات ر در عمل هم پیاده کنیم و کار اجرایی در کشور ما خیلی سخت است و به ویژه در فوتبال، اما ما تلاش می‌کنیم این نظریات و تئوری‌ها را در عمل پیدا کنیم.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز اضافه کرد: ‌‌بزرگترین هدف ما در این فصل حفظ و تقویت تیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شمال‌غرب کشور و بها دادن به بازیکنان بومی و گمنام که دیده نمی‌شوند و جا دارد از آقایان اکبرپور و سادات تشکر کنم که هدف این مربیان هم‌ دادن بها به بازیکنان بومی است و امیدواریم نتیجه‌اش را در این فصل و فصل‌های بعدی ببینیم.

قربانی در مورد توافق با سرمربی تیم بیان داشت: با اکبرپور چند جلسه صحبت کردیم، وی مربی با انگیزه و سالمی است و جزو خانواده مکتب ماشین‌سازی بوده و نظر هیات مدیره هم انتخاب مربی بومی بود و  فرصت خوبی هم برای ایشان است تا خود را از ابتدای فصل نشان دهد و تعامل خوبی داریم و اعتقادم به سلامت و توانمندی ایشان است و اکبرپور از ستاره‌های فوتبال کشور بوده که سابقه بسیار خوبی هم دارد و امیدواریم با تجربه خوبی ایشان شاهد تیم ماشین‌سازی قدرتمند و قوی  باشیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول