اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتقای خدمات و نظافت شهری سرآغاز توسعه شهر جدید لافت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هدفگذاری برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه خدمات شهری به ویژه در حوزه نظافت شهری و ارتقای سیما و منظر را سرآغاز توسعه این شهر جدید دانست.

ارتقای خدمات و نظافت شهری سرآغاز توسعه شهر جدید لافت

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، علی درویش پور در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر لافت، بیان کرد: این شهر با داشتن تاریخی غنی و بناهایی با قدمت هزاره، می تواند به یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری جزیره تبدیل شود.

وی همچنین بر لزوم داشتن یک برنامه و سند جامع توسعه شهری تاکید کرد و عنوان داشت: با توجه به این مطلب که لافت به تازگی به جرگه شهرهای جزیره پیوسته، لازم است با یک برنامه مدون وارد مسیر توسعه یافتگی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حاضران در جلسه خواست تا با ایده پردازی و نوآوری در حوزه سیما و منظر شهری و توسعه فضاهای گردشگری، چهره ای متفاوت از شهر لافت ارائه دهند و این منطقه تاریخی را به بهترین شکل ممکن به عنوان یک مقصد گردشگری به مردم کشور معرفی کنند.

در این جلسه از لافت به عنوان دروازه ورودی خودرویی جزیره یاد شده و بر اصلاح و بازسازی اسکله و رمپ ها، محوطه و جاده ی ورودی تاکید شد.

 در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لافت به بیان برخی از مسایل و مشکلات شهر ازجمله نیاز به طرح تفصیلی شهری، اصلاح، ترمیم و زیبا سازی ورودی های شهر، احداث ایستگاه آتش نشانی، نیاز به ماشین مکانیزه زباله و توسعه فضاهای آموزشی پرداختند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول