اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر ورزش: پروژه‌های نیمه‌تمام با جدیت تکمیل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سراسر کشور جزو اولویت‌های وزارت ورزش بوده و در این‌خصوص اهتمام لازم وجود دارد.

وزیر ورزش: پروژه‌های نیمه‌تمام با جدیت تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از سفر امروز به دشت ورامین، بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام سه شهرستان‌ جنوب‌شرق استان تهران، بررسی امکانات ورزشی این مناطق و دیدار با ورزشکاران است.

وی گفت: در این سفر زیرساخت‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با حمایت دولت و اهتمام و پیگیری مسئولان محلی، پروژه‌های بلاتکلیف به سرانجام رسیده و اتفاقات خوبی برای حوزه ورزش در تمامی مناطق کشور رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین تقویت هیات‌های ورزشی و توسعه و ترویج ورزش همگانی بین آحاد جامعه با اهتمام ویژه دنبال خواهد شد تا وزارت ورزش در کنار تمام مسئولیت‌ها، به مأموریت حفظ تندرستی و نشاط و شادابی مردم نیز به خوبی عمل کرده باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: این شهرستان‌ها در حوزه ورزش دارای پیشینه ارزشمندی هستند که سعی داریم با کمک به بهبود وضعیت امکانات، به تحقق مطالبه جوانان و موفقیت بیشتر ورزشکاران جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول