اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مال‌خران/ طرح‌های انتظامی نیازسنجی مردمی می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از برخورد قاطع پلیس با سارقان و مال‌خران خبر داد و گفت: طرح‌های انتظامی قبل از اجرا، نیازسنجی مردمی می‌شود.

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مال‌خران/ طرح‌های انتظامی نیازسنجی مردمی می‌شود

سیدعلی میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تأکید بر اینکه خدشه به امنیت مردم خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: از همین رو تأمین امنیت در اماکن عمومی که مردم در آن حضور بیشتری دارند را به‌طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تأکید کرد: خدمت به مردم و ارتقای امنیت و آرامش عمومی مهم‌ترین هدف از اجرای طرح‌های انتظامی است.

وی تأکید کرد: در قالب طرح‌های گوناگونی ازجمله ارتقای امنیت اجتماعی پارک‌ها، بوستان‌ها، بازارها و... در چتر عملیاتی و امنیتی پلیس قرار خواهند گرفت.

میراحمدی تصریح کرد: پلیس به‌طور مستمر با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود و تجمیع توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس‌های تخصصی در شهرها و حتی روستاها، کشف علمی جرائم با اولویت سرقت را با جدیت تعقیب می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برخورد قاطع و بدون اغماض با سارقان و مال‌خران، جمع‌آوری اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و انضباط عمومی و شناسایی و برچیدن پاتوق معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر ازجمله اقداماتی است که نیروی انتظامی به‌طور ویژه بر آن متمرکز شد.

وی مهم‌ترین هدف این اقدامات را خدمت به مردم و ارتقای سطح امنیت و آرامش عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح‌های انتظامی قبل از اجرا، نیازسنجی مردمی می‌شود و پلیس با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان و تجزیه و تحلیل داده‌ها و یافته‌ها، در مسیر امنیت پایدار گام برمی‌دارد.

میراحمدی به عموم مردم اطمینان خاطر داد که اخبار و گزارش‌های مردمی که به سامانه‌های ارتباطی ناجا به‌خصوص مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام می‌شود با دقت خاص و پیگیری‌های ویژه مورد بازخوانی کارشناسان انتظامی قرار می‌گیرد و فعالیت‌ها و برنامه‌های پلیس در تأمین و برقراری نظم و امنیت بر همین اساس طراحی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول