اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

طالبان: جهان نباید از کمک‌های خود به عنوان ابزار فشار سیاسی استفاده کند

طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد جامعه جهانی نباید از کمک‌های خود به مردم افغانستان به‌عنوان ابزار فشار سیاسی به این کشور استفاده کند.

طالبان: جهان نباید از کمک‌های خود به عنوان ابزار فشار سیاسی استفاده کند

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، طالبان اعلام کرد که کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی نباید از کمک‌های خود به مردم افغانستان، به‌عنوان ابزار فشار سیاسی استفاده کنند.

طالبان در بیانیه‌ای که روز پنج‌شنبه، پانزدهم مهر، منتشر شد، از سازمان ملل متحد، کشورهای ثروتمند جهان و سازمان‌های کمک‌رسان به افغانستان خواسته که برای غلبه بر چالش‌های موجود، صادقانه همکاری کنند و کمک‌های خود را نباید به ابزار فشار سیاسی تبدیل کنند.

در این بیانیه خروج آمریکا براساس توافقنامه دوحه، گامی مهم خوانده شده و اذعان شده است که این خروج باید یک پیام واضح برای دیگران باشد تا به فکر حمله بر افغانستان نباشند.

این خواست از سوی طالبان در حالی مطرح می‌شود که کشورها جهان به دلیل آن‌چه عملی نشدن تعهدات انجام شده از سوی طالبان عنوان می‌کنند، کمک‌های خود به افغانستان را متوقف کرده‌اند.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول