اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرزند شهید همدانی: به سفارش پدرم بدهکار انقلاب و مردم هستیم

فرزند شهید همدانی گفت: سفارش همیشگی پدر به ما این بود که همواره بدهکار انقلاب و مردم باشیم.

فرزند شهید همدانی: به سفارش پدرم بدهکار انقلاب و مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وهب همدانی عصر امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت حاج حسین همدانی با بیان اینکه شهید همدانی علاقه خاصی به استان گیلان و رفقای شهیدش داشت اظهار کرد: ایشان در عملیات‎های مختلفی چون کربلای ۲ در کنار رزمندگان گیلان بود و حتی فرماندهانی را با خود به سوریه برد که آنها به خوبی درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی همواره خاطرات خوبی از استان گیلان برای ما تعریف می‌کرد افزود: مادر یکی از شهدای گیلان درخواستی از فرماندهان گیلان می‌خواهد که شهید همدانی را ببیند و شهید همدانی  به آن روستا می‌رود و یک روز کنار مادر شهید می‌ماند.

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه مردم گیلان و شهید همدانی همواره به یکدیگر ارادت داشتند تصریح کرد: وقتی حضرت آقا به منزل ما تشریف آوردند، عرض کردم که در تهران و همدان تشییع باشکوهی برگزار شد، حضرت آقا فرمودند که حق هم همین بود و هر جای دیگری می‌رفت همین حماسه رخ می‌داد.

وی ادامه داد: در ۱۳ شهر گیلان برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شد و بسیاری از گیلانی‌ها در همدان برای تشییع پیکر شهید همدانی شرکت کردند.

همدانی با بیان اینکه پدر به ما سفارش کرده که بدهکار انقلاب و مردم باشید خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم فرزند خوبی برای آن شهید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول