اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ماموریت اصلی ما در حال حاضر تولید حداکثری است، گفت: اعتبار 500 میلیارد تومانی برای طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب در روزهای آینده به این شرکت ابلاغ خواهد شد.

اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی برای نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، محسن خجسته مهر امروز (جمعه، 16 مهر 1400) پس از حضور در مزار شهدای گمنام و در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه از این شرکت انتظار می‌رود، حاکمیت شرکتی را تقویت و در سیاستگذاری کمک کند، اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب باید همراه شرکت ملی نفت ایران باشد و در تصمیم سازی نقش موثری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه مصادیق حاکمیت شرکتی باید در تمام عرصه های ما دیده شود و نمایان باشد، افزود: باید به این باور برسیم تا بحث کلان نگری در اقتصاد طرح ها و بحث حاکمیتی بهبود یابد.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در راستای تثبیت تولید برخی پروژه ها بسیار مهم و راهبردی هستند و باید برنامه ها به شکلی باشد که تولید تثبیت و پایدار شود، گفت: خطوط لوله باید مراقبت شود، بحث های پدافندغیرعامل و تعمیراتی مهم است و در بلندمدت نوسازی تاسیسات فرسوده جزو کارهای اساسی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه اولین قدرنشناسی از نیروی انسانی این است که از آنها انتظاری نداشته باشیم و اگر برای کارکنان برنامه تعریف نکنیم به آنها پیام بی‌اهمیتی داده‌ایم، افزود: وقتی ذخایر و ثروت عظیمی داریم باید برنامه ریزی خوبی برای تولید حداکثری داشته باشیم و این دارایی زیرزمینی را به ثروت روزمینی تبدیل کنیم که این مسیر با حضور کارکنان باانگیزه بهبود می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از زحمات و تلاش‌های احمد محمدی در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد و گفت: باید قدردان جمهوری اسلامی باشیم که فرصت مسئولیت را به ما داده و باید بدانیم که این فرصت محدود است و در همین فرصت اندک باید حداکثر استفاده را برای انجام کارها و ماموریت‌های بزرگ انجام دهیم.

وی در مورد علیرضا دانشی مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گفت‌: ایشان از بخش بالادست صنعت نفت است و الحمدلله کسی انتخاب شده که در تار و پود این صنعت ریشه دوانده و ما خوشحالیم که ایشان این مسئولیت را قبول کرده‌اند.

در این جلسه همچنین ‌محمدی مدیرعامل پیشین مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از عملکرد، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود را ارائه داد.

پس از این نشست، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دیدار دیدار حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول