اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دانشگاه امام حسین باید دانشگاهی تمدن‌ساز و تراز انقلاب اسلامی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه دانشگاه جامع امام حسین(ع) حکم امام سپاه را دارد و قرار است دانشگاهی تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی باشد، دانشجویان را به تهذیب و مراقبت نفس فرا خواند و به آنها تاکید کرد که در تحول علمی و تعالی معنوی که همانا شعار این دانشگاه است، اهتمام ورزند.

دانشگاه امام حسین باید دانشگاهی تمدن‌ساز و تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام پاکیزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویی ۱۴۰۰ دانشگاه جامع امام حسین(ع) که روز شنبه (17مهر) در این دانشگاه برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری  در خصوص انتظار معظم له از جوانان در سه زمینه «تحصیل ، تهذیب و ورزش،» خاطر نشان کرد که دانشجویان صرفا به دنبال کسب مدرک نباشند و علاوه بر تحصیل دروس دانشگاهی، تفکر نو  و ایده های خلّاقانه را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع امام حسین(ع) حکم امام سپاه را دارد و قرار است دانشگاهی تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی باشد، دانشجویان را به تهذیب و مراقبت نفس فرا خواند و به آنها تاکید کرد که در تحول علمی و تعالی معنوی که همانا شعار این  دانشگاه است، اهتمام ورزند. 

حجت الاسلام پاکیزه به اهمیت نماز اول وقت و انس با قرآن و ادعیه و نیز شرکت در مجالس اهل بیت (ع) تاکید داشت و به دانشجویان سفارش کرد که به دروسِ معارف اسلامی توجه بیشتری داشته باشند چرا که آشنایی با معارف اسلام به ارتقاء سطح اعتقادی و باور قلبی کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به امر ورزش و سلامت روح و جسم، دانشجویان را به این کار مهم، تشویق و ترغیب کردند و آمادگی جسمانی را مهم خواندند و خاطر نشان کرد: «سربازان عصر ظهور»، بایستی به سلامت روح و جسم خود، توجه لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام پاکیزه گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، آمادگی لازم را دارد تا به هر گونه شبهات فقهی، سیاسی، علمی پاسخ دهد و همچنین در زمینه مشاوره خانوادگی و تحصیلی، خدمتگزار دانشجویان عزیز باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول