اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم توسط فولادساز اصفهانی

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: تلاشگران مجتمع فولاد سبا موفق شدند علاوه بر ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم به میزان ۵ هزار ۱۴۰ تن تواستند ۳۶ ذوب ریخته‌گری را نیز انجام دهند.

ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم توسط فولادساز اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بهمن خلیلی با اعلام ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم اظهار کرد: تلاشگران مجتمع فولاد سبا موفق شدند علاوه بر ثبت رکورد تولید روزانه کلاف گرم به میزان ۵ هزار ۱۴۰ تن تواستند ۳۶ ذوب ریخته‌گری را نیز انجام دهند.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا با اشاره به رکورد قبلی این مجتمع که به میزان ۵ هزار ۱۲۳ تن اردیبهشت‌ماه سال جاری به دست آمده بود، افزود: این رکورد پس از توقف نصب قفسه هفتم و تعویض اتوماسیون نورد گرم مجتمع فولاد سبا و همچنین نوسازی ریخته‌گری قدیمی رقم خورد.

وی در ادامه به عوامل دست‌یابی به این رکورد اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ تولید و کاهش توقفات که حاصل تلاش کلیه فولادمردان این مجتمع و همچنین حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت فولاد مبارکه است، از مهم‌ترین دلایل دست‌یابی به این رکورد روزانه به شمار می‌آید.

خلیلی کسب این دستاورد افتخارآمیز را که حاصل عزم و اراده همکاران عزیز است تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با انجام طرح‌های توسعه تکمیلی این شرکت، هر چه سریع‌تر گام‌های بعدی در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایجادشده، برداشته شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول