اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار اصفهان دو معاون دیگر خود را منصوب کرد

شهردار اصفهان در احکامی جداگانه مجتبی شاهمرادی را به سمت معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مهدی بقایی را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری منصوب کرد.

شهردار اصفهان دو معاون دیگر خود را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهردار اصفهان با صدور حکمی «مجتبی شاهمرادی» را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان منصوب کرد.

علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به مجتبی شاهمرادی آورده است: در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی نظر به دانش، تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه حمل و نقل شهری، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، در جهت گسترش، بهبود کیفیت و هوشمندسازی سیستم‌های حمل و نقل همگانی تلاش نموده و با استفاده از فناوری‌های نوین نسبت به نوسازی این ناوگان همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان شهری در انجام وظایف آن معاونت موفق و پیروز باشید.»

مجتبی شاهمرادی پیش از این رئیس حوزه هنری و رئیس سازمان سراج در استان اصفهان بود.

شهردار اصفهان همچنین با صدور حکمی«مهدی بقایی» را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب کرد.

علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به مهدی بقایی آورده است: «در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی نظر به دانش، تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه حمل و نقل شهری، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

میرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  از جمله سوابق مهدی بقایی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول