اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیشرفت در همه عرصه‌ها وابسته به امنیت است

نماینده ولی فقیه در لرستان پیشرفت در همه عرصه‌ها را وابسته به امنیت دانست و گفت: نیروی انتظامی در این راستا وظیفه مهمی را انجام می‌دهد و از ابتدای انقلاب تاکنون مجاهدت‌های از نیروی انتظامی مشاهده کرده‌ایم.

پیشرفت در همه عرصه‌ها وابسته به امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی لرستان به تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در مرزها و سایر بخش‌های مختلف خدماتی به مردم ارائه می‌دهد و در حفظ اماکن و مکان‌های مهم نیز انجام وظیفه می‌کند.

وی با فعالیت نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در محله‌های مختلف اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظام و امنیت حضور دارد و جزء دستگاه‌هایی است که چنین مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: از آنجا که امنیت از نعمت‌های درجه اول هر کشور است، کارکنان نیروی انتظامی از جان مایه می‌گذارند و برای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند.

وی پیشرفت در همه عرصه‌ها را وابسته به امنیت دانست و گفت: نیروی انتظامی در این راستا وظیفه مهمی را انجام می‌دهد و از ابتدای انقلاب تاکنون مجاهدت‌های از نیروی انتظامی مشاهده کرده‌ایم.

شاهرخی به لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط با نیروی انتظامی اشاره و اظهارداشت: نیروی انتظامی را باید یاری کنند و با اقتدار با مخلان نظام و امنیت برخورد شود تا سبب پشیمانی کسانی که هنجار شکنی می‌کنند، شود.

وی با بیان اینکه هیچ ملتی به شرافت و عزت نائل نمی‌شود مگر اینکه نیروی نظامی و انتظامی داشته باشد که بتواند امنیت را تامین کند افزود: عزت امروز ایران اسلامی به دلیل حضور نیروهای مسلح است که به سلاح ایمان مجهز بوده و با جهاد خودکفایی توانستند نیازها را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی تاکید و عنوان کرد: از آنجا که تورم، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد امیدواریم با تلاش‌های لازم در دولت جدید آینده بهتری برای ایران اسلامی و به ویژه استان لرستان رقم بخورد تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و نیروی انتظامی صرف کارهای ضروری شود که در راستای ارتقای امنیت قرار گیرد.

وی بیان کرد: در استان لرستان مشکلاتی وجود دارد اما دارای ظرفیت بسیار زیادی است که می‌توان در راستای رفع مشکلات از این ظرفیت‌ها بهره گرفت.

شاهرخی با اشاره به اینکه جوانان استان لرستان در عرصه ورزشی پرچم پرافتخار ایران را برافراشتند گفت: ثابت شد هم کشور ما این ظرفیت را دارد که با اتکا به جوانان ایران قوی را بسازیم و هم استان ما به جهت فرهنگی، علمی، ورزشی و غیره افتخاراتی آفریده‌اند و خواهیم توانست لرستان آباد را با زیر ساخت امنیتی بسازیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول