اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نزول جایگاه فردوس با قبول دومین شکست متوالی

جایگاه تیم فوتسال فردوس قم در جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با قبول دومین شکست متوالی نزول یافت.

نزول جایگاه فردوس با قبول دومین شکست متوالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهار هفته از دیدارهای فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران سپری شده، فردوس قم در سه بازی به میدان رفته و از این تعداد مسابقه نتیجه دو دیدار را به حریفان واگذار کرده، ضمن اینکه مسابقه هفته نخست این تیم برگزار نشد.

نتیجه دیدار برگزار نشده هفته نخست فردوس قم با شهروند ساری به دلیل حضور نیافتن حریف در میدان مسابقه با حساب سه بر صفر به نفع نماینده قم رقم خورد، فردوس در هفته دوم بازی خارج از خانه تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی فولاد زرند ایرانیان را ۳ بر ۲ برد اما دو هفته بعدی به حریفان باخت.

فردوس هفته پایانی مرداد ماه که دیدارهای هفته سوم به انجام رسید و بعد از آن لیگ به دلیل حضور تیم ملی در بازی‌های جام جهانی تعطیل شد، با حساب ۴ بر ۲ در سالن شهید حیدریان قم به دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر یعنی زندی‌بتن کلاردشت باخت تا نخستین شکست این فصل را در قم تجربه کند.

اما فصل جاری لیگ برتر فوتسال بعد از حدود دو ماه تعطیلی این هفته پیگیری شد و تیم فردوس قم برای انجام چهارمین بازی فصل به خانه کراپ الوند رفت و برابر این تیم پرمهره و متموّل با نتیجه سنگین ۵ بر ۲ شکست خورد تا دومین باخت متوالی این فصل را در کارنامه خود به ثبت برساند.

این نتیجه موجب نزول جایگاه فردوس قم تا رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال شد و حالا نماینده قم باید تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرد تا در دیدار خانگی هفته پنجم روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر سن‌ایچ ساوه به دنبال جبران مافات باشد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول