اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

با پلیس هوشمند درهفته ناجا؛ از افتتاح مرکز رصد و پایش گمرک تا رفع ابهام از جریمه‌های رانندگی در تماس با ۱۹۷

ارتباط تلفنی مستقیم رئیس پلیس راهور ناجا با مردم در مرکز ۱۹۷، دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی پایتخت و افتتاح مرکز رصد و پایش گمرک از برنامه‌های مهم چهارمین روز از هفته ناجا است.

با پلیس هوشمند درهفته ناجا؛ از افتتاح مرکز رصد و پایش گمرک تا رفع ابهام از جریمه‌های رانندگی در تماس با ۱۹۷

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس هفته نیروی انتظامی از هفدهم مهرماه با شعار «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار» شروع شده و تا بیست و سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

امروز چهارمین روز از هفته ناجا با عنوان « پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی» نامگذاری شده است.

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران با سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت یکی از برنامه‌های امروز است.

همچنین حضور سردار هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا و سایر مسؤولان و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مرکز ۱۹۷ و ارتباط تلفنی مستقیم شهروندان با رییس پلیس راهور از جمله برنامه ای است که از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می شود.

مردم می توانند مسایل و مشکلات خود در خصوص جریمه‌های رانندگی، توقیف و ترخیص خودرو ، شماره گذاری و حتی موضوعاتی از قبیل ترددهای کرونایی و پیامک‌های اشتباهی پلیس را به طور مستقیم پیگیری کنند.   

افتتاح مرکز رصد و پایش گمرک، همایش پلیس و یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور سردار جانشین فرمانده نیروی انتظامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و رییس یگان های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر برنامه های مهم چهارمین روز از هفته ناجا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول