اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نگاه منصفانه به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، گفت: باید یک نگاه منصفانه و مبتنی بر واقع بینی به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم، چرا که این نگاه می‌تواند بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز این مجموعه باشد.

نگاه منصفانه به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم

حجت‌الاسلام علی متین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مظهر اقتدار مردم به شمار می‌رود، به طوری که شاهد هستیم این مجموعه به صورت هوشمند، توانا و با کفایت در کنار مردم است.

وی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: باید یک نگاه منصفانه و مبتنی بر واقع بینی به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم، چرا که این نگاه می‌تواند بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز این مجموعه باشد.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی در پدیده‌های متنوع و پیچیده مأموریتی همواره رویارویی هوشمندانه داشته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه موثر در امنیت و ثبات، همواره در حوادث و رخدادهای مختلف در کنار مردم بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار مردم و برخاسته از خواستگاه مردمی است، خاطرنشان کرد: این مجموعه راهکارهای مختلفی را به کار گرفته است، تا پلیس در تراز انقلاب اسلامی در کشورمان شکل بگیرد.

متین اضافه کرد:  کشورمان ضمن تلاش برای استانداردسازی ساختار، سازمان و عملکرد خود در تلاش است، که در ماموریت‌های مختلف اصول و مبانی شرعی و آموزه‌های انقلابی را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول