اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نقش نیروی هوایی ارتش در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰

جانشین نیروی هوایی ارتش جزئیات حضور این نیرو در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

نقش نیروی هوایی ارتش در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ مهدی هادیان در حاشیه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در این رزمایش اظهار کرد: در سناریو رزمایش نیروی هوایی به‌عنوان نیروی نارنجی و حمله‌ور عمل خواهد کرد و مأموریت دارد با کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار اعم از هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین در این رزمایش شرکت کند.

وی افزود: هواپیماها و پرنده‌های شکاری ما شامل جنگنده‌ها اف-۱۴، میگ-۲۹، اف-۷ و هواپیمای تانکر و شنود الکترونیکی نهاجا و هواپیماهای بدون سرنشین شامل پهپادهای جنگالی و رزمی به همراه مجموعه هواپیماهای بدون سرنشین از مجموعه نیروی هوافضای سپاه و نیروی پدافند ارتش در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

جانشین نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: ماموریت ما به‌عنوان نیروی مهاجم است و طرح‌ریزی بر مبنای سناریو واقعی است که در شرایط واقعی رزم پرنده‌های باسرنشین و بدون‌سرنشین به صورت انبوه به سمت مناطق حساس و حیاتی حمله و مقابل، نیروهای آبی باید برابر آنها دفاع کنند.

هادیان به واقعی بودن صحنه این رزمایش اشاره کرد و گفت: برگزاری این رزمایش فرصت خوبی برای محک توانمندی خلبانان جوان هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین نیروی هوایی است تا بتوانند از آسمان میهن اسلامی حراست کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول