اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قدردانی استاندار کربلا از سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان

استاندار کربلا از سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در عملیات پاکسازی و خدمات‌رسانی شهر کربلا در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

قدردانی استاندار کربلا از سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان، استاندار کربلا با ارسال لوح سپاس از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در عملیات پاکسازی و خدمات‌رسانی شهر کربلا در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

 سازمان مدیریت پسماند، شهرداری همدان امسال و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کاروانی متشکل از ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری شامل ۱۰ دستگاه پرس جمع‌آوری زباله و مینی لودرو، ۲ دستگاه کامیون، به همراه ۲۳ نفر از پرسنل شهرداری همدان و ۲۴ نفر از نیروهای داوطلب در قالب موکب خدام الزهرا(ع) برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی به کشور عراق اعزام کرد که این کاروان پس از پنج روز خدمت‌رسانی در شهر کربلا و بعد از پایان خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مراسم اربعین، روز جمعه نهم مهرماه به ایران بازگشتند.

در این سفر نیروها و ماشین‌آلات اعزامی در شهر کربلای معلی مستقر شده و در چند شیفت کاری نسبت به پاکسازی و نظافت جاده حله، حد فاصل سیطره ابراهیمی تا چهارراه سیدالشهدا در مسیر رفت و برگشت به طول ۱۶ کیلومتر اقدام کردند که این خدمات مورد تقدیر مدیران و مسئولان شهر مقدس کربلا قرار گرفت که در این میان، نصیف جاسم‌الخطابی استاندار کربلا با ارسال و تقدیم لوح تقدیری به پاس زحمات نیروهای شهرداری همدان از خدمات ارائه شده به زائران مراسم باشکوه اربعین حسینی تشکر کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول