اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی

وزیر ورزش و جوانان از بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: در این نشست نمایندگان مجلس بر لزوم حمایت از هیات‌های ورزشی و ورزش همگانی تاکید کردند.

بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و ورزش بانوان در کمیسیون فرهنگی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  امروز (سه‌شنبه 20 مهر) بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تکیه‌گاه‌های ما در ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود 50 روز است که در جایگاه وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همواره کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راهکارهای اجرایی را برای رفع مشکلات ارائه کرده‌اند.

وی افزود: امروز اولین جلسه رسمی بود که به همراه برخی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در 50 روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم. ضمن اینکه در موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را هم مباحثی مطرح کردم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه‌های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت؛‌ ضمن اینکه نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی باشگاه‌های ورزشی شدند. همچنین مباحثی هم درباره خصوصی‌سازی ورزش و نحوه خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های دولتی مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه‌‌های ورزشی و پرهیز از گران شدن این هزینه‌ها و تقویت و حمایت از هیأت‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول