اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسنامه اشتغال محلات در بندرعباس تدوین می شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه خدماتی است و به اکثر افراد ساکن در استان خدمات ارائه می دهد و لذا تهیه شناسنامه اشتغال محلات در بندرعباس می‌تواند الگویی برای مشارکت در افزایش امنیت عمومی باشد.

شناسنامه اشتغال محلات در بندرعباس تدوین می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه خدماتی است و به اکثر افراد ساکن در استان خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: امنیت یکی از نیازهای اساسی همه جوامع است و جامعه بزرگ کارگری  هم در بحث امنیت شغلی جامعه و هم در بحث مشارکت در تامین امنیت عمومی می تواند فعال باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: اداره کار هم زمانی که شرایط اقتصادی جامعه بد می شود حجم کارش مانند نیروی انتظامی افزایش پیدا می کند و در شرایط بد اقتصادی بیشترین آسیب ها متوجه جامعه کارگری که جزو اقشار آسیب پذیر هستند می شود.

 

ابراهیمی ادامه داد: هم اکنون طرحی را در استان تحت عنوان  محلات کارآفرین در محلات عمدتا حاشیه ای و بافت فرسوده در حوزه اشتغال آغاز کرده ایم و رویکردمان برای اجرای این طرح اجتماعی و مردم پایه کردن امر اشتغالزایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: در حال تدوین شناسنامه محلات در امر اشتغال هستیم و بر اساس اطلاعات این شناسنامه  و نیاز هر محله آموزش های فنی و حرفه ای و تقسیم فرصت های شغلی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ام المصائب جامعه بیکاری است و  بیکاری هر چه بیشتر شود حجم‌کار نیروی انتظامی افزایش یافته و کار پلیس نیز سخت تر خواهد شد.

سردار جعفری نیز در این نشست اظهارد اشت: نیروی انتظامی نیرویی است که بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه از قبل از تولد تا بعد از مرگ دارد و در تمام لایه ها نیز فعالیت می کند.

وی افزود: ما روزانه دست کم  ۲ هزار خدمت را به مردم از پلاک گذاری خودروها تا رسیدگی به بحث جرایم مختلف و شکایات را انجام می دهیم که نشان از سنگینی و گستردگی کار این نیرو است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ما اگر قبلا فوریت های ۱۱۰ را داشتیم امروز با توجه به اینکه شیب جرایم به سمت فضای سایبر رفته است باید فوریت های این حوزه را نیز راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: پلیس روزانه با  حدود 3500 تماس مختلف روبرو است که درخواست امداد  از پلیس دارند و ما بایست به همه موضوعات رسیدگی کنیم.

در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اهدای لوح و هدایایی از فرمانده انتظامی استان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول