اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخی خانواده‌ها در برابر واکسیناسیون دانش‌آموزان مقاومت می‌کنند/ بازگشایی مدارس منوط به واکسینه شدن دانش‌آموزان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: تاکنون 53 درصد جمعیت دانش‌آموزی استان قزوین واکسینه شده‌اند، اما در این حوزه هنوز شاهد مقاومت‌هایی هستیم که در این خصوص نیز لازم است اقناع‌سازی‌هایی صورت بگیرد، زیرا بازگشایی حضوری مدارس در گرو واکسینه شدن دانش‌آموزان است.

برخی خانواده‌ها در برابر واکسیناسیون دانش‌آموزان مقاومت می‌کنند/ بازگشایی مدارس منوط به واکسینه شدن دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، امروز در جلسهٔ شورای اطلاع‌رسانی استان که در استانداری قزوین برگزار شد، عنوان کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا از هفتهٔ گذشته در استان قزوین به‌عنوان استان پایلوت برای این طرح، آغاز شده است و رسانه‌ها باید اهداف این طرح را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: مردم نسبت به اخبار کرونا حساس هستند و رسانه‌ها نیز این اخبار را با جدیت دنبال می‌کنند، بنابراین اصحاب رسانه در پیشبرد مناسب اهداف طرح مدیریت هوشمند کرونا نقش اساسی دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا این است که بدون محدودیت و ممنوعیت خاصی که دشواری و سختی در زندگی مردم و کسب و کارها پدید آورد، از سلامت جامعه مراقبت کنیم.

حبیبی تصریح کرد: این طرح در مرحلهٔ نخست برای اصناف و فعالان حمل و نقل عمومی اجرایی می‌شود، و در مراحل بعدی دامنهٔ آن گسترش پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: در قالب این طرح، هر فعال صنفی و راننده ناوگان حمل و نقل عمومی که واکسن زده باشد، می‌تواند بدون محدودیت خاصی به هم‌وطنان عزیز ارائهٔ خدمات داشته باشد، نکتهٔ حائز اهمیت این است که شهروندان نیز امکان اطلاع از این موضوع را با استفاده از کد QR دارند.

حبیبی بیان کرد: همهٔ ما در حوزهٔ سلامت اجتماعی مسؤول هستیم، لازم است افرادی که واکسن نزده‌اند به‌منظور حفظ سلامت خود و دیگران هر چه سریع‌تر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

این مسئول در پایان اعلام کرد: تاکنون ۵۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان قزوین واکسینه شده‌اند، اما در این حوزه هنوز شاهد مقاومت‌هایی هستیم که در این خصوص نیز لازم است اقناع‌سازی‌هایی صورت بگیرد، زیرا بازگشایی حضوری مدارس در گرو واکسینه شدن دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول