اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شناسایی انبار دپو ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق از یک انبار در سیمین دشت فردیس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

شناسایی انبار دپو ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در البرز

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج ،گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس با دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار زیادی کالای قاچاق از نوع سیگار در یک انبار در شهرک صنعتی سیمین دشت، بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: در ادامه پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی آن ۳ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند. یک نفر در این رابطه دستگیر شد. همچنین  برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳۰میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدیان با بیان اینکه متهم پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول