اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برنامه منسجم دولت برای حل مشکل مسکن در 4 سال آینده

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر برنامه منسجم دولت برای رفع مشکل مسکن گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن تا چهار سال آینده مشکل مسکن حل خواهد شد.

برنامه منسجم دولت برای حل مشکل مسکن در 4 سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستم قاسمی صبح امروز در شیراز با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات استان در پی سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان  اظهار داشت: امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیش از سفر هیئت دولت، مشکلات استان ارزیابی شده است، از تخصیص اعتبارات خوبی به حوزه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در حوزه راه و شهرسازی حل مشکل آزادراه شیراز اصفهان به طور ویژه در دستور کار است.

قاسمی با اشاره به مشکلات بزرگراه کمربندی فارس از آغاز به کار احداث باند دوم شیراز ـ عسلویه خبر داد و افزود: علاوه بر آن، راه‌آهن فارس به بندر و منطقه عسلویه که در سفر بوشهر مطرح شده در این سفر هم جزء مصوبات خواهد بود.

وی با اشاره به جمله " تغییر چهره استان پس از این سفر" عنوان کرد: در حیطه وظیفه ساختاری این وزارتخانه نیز مشکلات را در دستور کار قرار داده و تا رسیدن به حضول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از پروژه‌های مسکن به‌ویژه مسکن مهر، گفت: طی این بازدید مشکلات ساخت مسکن رصد شده و نواقص بررسی می‌شود.

قاسمی افزود: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن در چهار سال آینده در نظر گرفته است می‌تواند مشکلات کسانی را که مسکن ندارند برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: قانون جهش تولید مسکن می‌تواند موضوع مسکن را که بخشی از سبد درآمد خانوار است تحت تأثیر قرار دهد و کسانی که مسکن ندارند در این اقدام جدید شرکت کنند چون مزیت‌های این قانون متفاوت‌تر از گذشته است.

وی با اظهار اینکه شرایط و اصلاحات جدید در حوزه مسکن را در دستور کار قرار دادیم، عنوان کرد: پیش‌بینی شده است که در دو سال اول دولت بیش از صد هزار واحد مسکن در کل استان داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه مزیت‌هایی که در قانون جهش تولید پیش‌بینی شده است برای کسانی که مسکن ندارند جذابیت ایجاد می‌کند، گفت: این روند باید ادامه پیدا کند تا مشکل کمبود مسکن نداشته باشیم و نگاه‌های جدید این است که کمتر به‌سمت ارتفاع‌سازی برویم به‌ویژه در روستاها و شهرهای کوچک به‌عنوان یک اقدام اساسی دولت سیزدهم در کل کشور ایجاد شده است و در همه استان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول