اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تهدیدات آمریکا علیه ایران لافی بیش نیست/ این حنا برای ما رنگی ندارد

خطیب جمعه شهرستان پارسیان تصریح کرد: تهدیدات آمریکا علیه ایران لافی بیش نیست. دیگر این حنا برای ما رنگی ندارد.

تهدیدات آمریکا علیه ایران لافی بیش نیست/ این حنا برای ما رنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی خطیب نماز جمعه پارسیان ظهر امروز با تسلیت شهادت امام عسکری علیه السلام در ضمن بیان روایتی از ایشان گفت: احترام به خانواده، همسر و فرزندان از شئونات ایمان و صفت بارز شیعیان امیرالمومنین علیه السلام است که باید در جامعه اسلامی به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به مذاکرات برجامی و تحلیل ها و اخبار بین المللی پیرامون آن تصریح کرد: ایران اسلامی بخلاف طرف غربی عجله ای در آغاز مذاکرات ندارد و بحمدالله شاهد نگاه جدیدی در روابط بین الملل در دولت سیزدهم هستیم که ارتباط با همسایگان و توجه به ظرفیت های عظیم این کشورها و نگاه به شرق در اولویت برنامه های آن است و همین امر عامل باز شدن میدان های جدیدی از ارتباط با دنیا شده است.

وی افزود: تجربه چند سال اخیر به ملت ایران اثبات کرد که آمریکا و نوچه های اروپایی‌اش غیرقابل اعتماد و بدعهدند و از مذاکره نه برای تفاهم و دوستی، بلکه برای نابودی جمهوری اسلامی در حال استفاده هستند لذا باید بدانند که مقصر اصلی در برجام آنها هستند و ایران اسلامی با عمل به همه تعهداتش طلبکار است.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی مبنی بر گزینه نظامی و حمله به تاسیسات هسته ای ایران، تصریح کرد: هم آمریکایی‌ها و هم سگ نجس نگهبانشان در منطقه به خوبی می‌دانند که اگر نگاه چپ و قصد دست‌درازی به کیان ایران اسلامی را داشته باشند، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت دست آنها را قطع، چشم آنها را کور و وجودشان نحس‌شان را از هستی ساقط خواهند کرد لذا این حنا دیگر رنگی ندارد و بیشتر لاف در غریبی است.

وی در پایان این بخش از سخنان خود گفت: غربی ها به دلیل بدعهدی و خرابکاری در تاسیسات اتمی ما باید تنبیه بشوند لذا عجله‌ای در شروع مذاکرات نداریم و باید هم بدانند که ملت ایران آن قدر بزرگ، باعزت و توانمند هست که بتواند راه خود را با اقتدار پیش برود و آنها هم هیچ غلطی نتوانند بکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان تشکیل انجمن اولیا و مربیان را اقدامی ارزشمند در مدارس ارزیابی کرده و ضمن تاکید بر تعامل و همکاری اولیا با معلمان مدارس گفت: قطعا این تعاملات در رسیدن به اهداف مهم امورش و پرورش ثمربخش خواهد بود لذا تقاضا دارم که این ظرفیت مهم محدود در مسائل مالی نشود بلکه برنامه ریزی و تعامل خانواده و مدارس در تربیت و آموزش فرزندان را در صدر اولویت ها قرار بدهید.

امام جمعه شهرستان پارسیان با تبریک روز تربیت بدنی و ورزش و قدردانی از خدمات نظام اسلامی و مسؤولان حوزه ورزش در شهرستان پارسیان عنوان داشت: بحمدالله امکانات و زیرساخت های خوبی در حوزه ورزش در شهرستان آماده شده است که سرانه ورزشی را قریب به استاندارد کشوری قرار داده است که جای تشکر و قدردانی از متولیان امر دارد.

حجت‌الاسلام بارانی پارسیان را سرزمین جوانان بااستعداد و خلاق  معرفی و تصریح کرد: پارسیان ظرفیت بالای نیروی انسانی مستعد در رشته های مختلف ورزشی را داراست لذا باید برنامه ریزی ها در جهت حمایت و پرورش این عزیزان باشد و در کنار آن حمایت از نیم های ورزشی شهرستان که در مسابقات ملی و استانی در حال رقابت هستند نیز حمایت و پشتیبانی شوند لذا صنایع؛شرکت ها و مسئولان ورزش موظفند این دغدغه و نگرانی ورزشکاران قهرمان پارسیان را مرتفع نمایند.

وی به عدم زیرساخت ها و زمین های ورزشی در روستاهای شهرستان همچون حمیران و نیز برخی محلات شهر اشاره کرد و با تاکید بر رفع دغدغه جوانان روستای حمیران و محله احشام گفت: باید با برنامه ریزی مناسب هر چه سریع تر در تکمیل زمین ورزشی خیرساز محله احشام و همچنین احداث فضای ورزشی برای جوانان عزیز حمیران اقدام اساسی صورت بگیرد و وعده های مسئولان عملیاتی بشود.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی فرماندار دلسوز، و پرتلاش پارسیان و اداره راهداری در رفع نقاط حادثه خیر با همراهی خیرین مردمی گفت: این اقدامات جهادی نشان می‌دهد که مسؤولان نباید متوقف بر بودجه دولتی باشند و از همه ظرفیت های موجود در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به تکریم و معارفه استانداران هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و تلاش های فریدون همتی و تبریک انتصاب مهدی دوستی گفت: محرومیت شرق نباید باعث فراموشی مشکلات غرب استان باشد لذا
امیدواریم نگاه دولت جدید و استاندار جوان و انقلابی به پارسیان توسعه‌محور و در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های مهم آن در پیشرفت پارسیان و حل مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول