اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرار گرفتن دو سوم شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۸ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد و باقی آن‌ها در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

قرار گرفتن دو سوم شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمد جمالیان اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های استان که توسط وزارت بهداشت اعلام شد، شهرستان‌های زرندیه، تفرش، کمیجان، فراهان، آشتیان، خنداب، شازند و خمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان و محلات در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی افزود: این تغییر رنگ‌بندی ثابت نبوده و بسیار شکننده می‌باشد و تجربه ثابت کرده است که هرگونه تعلل و سهل‌انگاری عواقب جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت لذا رعایت موازین بهداشتی یکی از موارد حیاتی و مهم کنترل شرایط می‌باشد.

متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا در حال حاضر امیدوارکننده‌ترین عامل برای پایان‌بخشیدن به این دوران است لذا از کلیه از افراد واجد شرایط می‌خواهیم بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه نسبت به واکسیناسیون خود و فرزندان خویش کوشا باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول