اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مهاجرت اجباری برخی از اهالی سراوان از محل به دلیل آلودگی

به گفته نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، آلودگی ناشی از پسماند برای ساکنین منطقه سراوان بسیار مشکل آفرین شده و برخی از ساکنین این منطقه را ترک کرده‌اند.

مهاجرت اجباری برخی از اهالی سراوان از محل به دلیل آلودگی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد رضا احمدی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، اظهار کرد: صحبت‌های دلسوزانه و یکپارچگی شورای ششم رشت برای رفع مشکلات مردم رشت بسیار امیدوار کننده است. 

وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگذار کوچک مردم رشت در مجلس هدفی به غیر از توسعه این شهر و رفاه حال شهروندان نداریم، افزود: می‌توانیم کارهای خوبی برای این شهر انجام دهیم و بنده نیز به عنوان خادم مردم رشت آماده هر گونه تعامل و همکاری با اعضای شورای شهر رشت هستم. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات شهر رشت را باید به صورت استانی و ملی ببینیم، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم در جلسات آتی که قرار است به صورت ماهیانه ما بین اعضای شورا و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شود پیگیری هر اموری به صورت مشخص به یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس واگذار شود. 

احمدی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات رشت اعتبارات ملی جذب شود، بیان کرد: مشکلات زباله در سراوان، کودآلی و غیره از جمله دغدغه‌هایی است که باید با اراده‌ای قوی برطرف شود و این اراده را در اعضای شورای ششم رشت دیده ام. 

وی با انتقاد از وضعیت تالاب انزلی افزود: متاسفانه تالاب انزلی نیز در حال خشک شدن است و برای حفظ محیط زیست باید رعایت پروتکل‌های الحاقی را در دستور کار قرار دهیم. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت به دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت گفت: ساکنین جوکلبندان از این منطقه کاملا خارج شده‌اند و متاسفانه آزار مگس‌هایی که به واسطه آلودگی ناشی از پسماند وجود دارند برای ساکنین سراوان بسیار مشکل آفرین شده است. 

احمدی با بیان اینکه رشت، صومعه سرا و انزلی به صورت مستقیم با شیرآبه سراوان درگیر هستند، تصریح کرد: نمایندگان این سه شهر باید در پارلمان ملی به دفاع و جذب اعتبارات دولتی برای رفع مشکل پسماند بپردازند و باید برای رفاه حال شهروندان شبانه روزی تلاش کنیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول