اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وحدت حلال مشکلات اصفهان است/ به مسائل فاز جدید باغ رضوان رسیدگی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر کاری که انجام می‌دهیم باید در سایه وحدت باشد، گفت: اگر چه وجود نظرات مختلف امری بدیهی است اما افراد می‌توانند نظرات مختلف داشته باشند.

وحدت حلال مشکلات اصفهان است/ به مسائل فاز جدید باغ رضوان رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی در چهاردهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت به ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای خنثی سازی بسیاری از توطئه‌ها در راستای شکاف و تفرقه بین مسلمان ایجاد شده که ثمرات زیادی هم داشته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: موضوع وحدت نه تنها ارتباط با امت اسلامی مذهبی و همه امورات ضروری در این برهه است که در دین اسلام وجود دارد، مهمترین کاری که مسلمانان باید توجه داشته باشند توجه به وحدت، همبستگی برای کاستن از مشکلات عدیده‌ای است که در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات امام راحل(ره) وحدت رمز پیروزی و موفقیت  است، در استان و شهر ما همه مدیران و مسؤولان به این توجه ویژه داشته باشند؛ قطعا با همراهی استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر مدیران، مسائلی که مردم بخاطرش ناراحت هستند، برطرف خواهد شد؛ اگر تفرقه در این ارتباط ایجاد شود، مشکلات برطرف نمی‌شود و انرژی صرف پرداختن به همدیگر می‌شود.

قربانی تصریح کرد: هر آنچه کاری که انجام می‌دهیم باید در سایه وحدت باشد، اگر چه وجود نظرات مختلف امری بدیهی است، افراد می‌توانند نظرات مختلف داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درب اتاق اعضای شورای شهر برای ارائه نظرات باز است، مردم به راحتی می‌توانند با اعضای شورای شهر ارتباط برقرار کنند و ما نسبت به افکار عمومی توجه ویژه داریم.

وی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی نابینایان و عصای سفید افزود: باید این قشر مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد، از مدیریت شهری می‌خواهیم  نسبت به مباحث آنها توجه بیشتری داشته باشند، ممکن است بعضی مسائل باشد که عزیزان را آزرده خاطر کند، از عبور و مرور گرفته تا توجه به حقوق آن‌ها و  ارتباط مردم با آن‌ها، لازم است که امکانات بیشتری در اختیار آن‌ها قرار دهیم؛  مناسب‌سازی فضاها برای اقشار توان‌خواه در حال انجام است اما کافی نیست.

قربانی در صحن علنی به روز تربیت بدنی و تجلیل از بانوان عضو تیم ملی که در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز حضور دارند اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری به این موضوع توجه لازم دارد و در بودجه‌های سالیانه، رقم‌های قابل توجهی برای مباحث ورزش و سلامت وجود دارد؛  در این ۴ سال توجه بیشتری نیز می‌شود، یکی از وظایف اصلی ما سلامت مردم است؛ همچنین از مربی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد و اقدام محمدرضا گرایی که مدال طلا را به شهدای گمنام تقدیم کرد، تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم در باغ رضوان گفت: در یک سال و نیم گذشته به دلیل بیماری کرونا و افزایش آمار مرگ و میر، حجم کار در باغ رضوان زیاد شده، به این افراد هر روز و به افرادی که در سوگ عزیزانشان هستند باید سرویس و خدمات بهتری ارائه  شود؛ با تشکر از پرسنل و کارکنان باغ رضوان وظیفه خود را با حجم زیاد به خوبی انجام دادند، مواردی است که مردم شکایت دارند که باید به آن ها رسیدگی شود.

وی اظهار داشت:  در فاز جدید باغ رضوان و قطعات تازه تاسیس که دسترسی سخت است و همجواری با سازمان بازیافت دارد و امکاناتی هم که ندارد مشکلات و کمبودهایی وجود دارد که سبب نارضایتی مردم شده ، می‌طلبد مجموعه شهرداری نسبت به این مشکلات ورود کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول