اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری جشن پایان بهسازی واحدهای مسکونی در افق ۱۴۱۰

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در افق ۱۴۱۰، جشن پایان بهسازی واحدهای مسکونی را برگزار خواهیم کرد.

برگزاری جشن پایان بهسازی واحدهای مسکونی در افق ۱۴۱۰

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین روحانی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متعلق به امام راحل و از نهادهای اولیه انقلاب است.

وی افزود: بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و همچنین بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

روحانی‌نژاد بیان کرد: مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح‌های ملی عمرانی دولت، همچون طرح جهش مسکن از اقدامات این بنیاد است.

وی با بیان اینکه در افق ۱۴۱۰، جشن پایان بهسازی واحدهای مسکونی را برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: اجرای طرح هادی در روستا باید با پیوست فرهنگی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیش از ۴۲ ایستگاه تولید مصالح ساختمانی در کشور دارد.

طرح هادی نباید موجب نابودی بافت قدیمی روستا شود

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: بنیاد مسکن مولود انقلاب اسلامی و از نهادهای فعال کشور است.‌

وی اضافه کرد: این نهاد در ابعاد مختلف از دورترین نقاط روستایی تا برخی شهرها اقدامات ماندگاری را به انجام رسانده است.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستا نباید موجب نابودی بافت قدیمی آن شود، خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکات ناشی از وجود نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن، وجود روحیه جهادی و انقلابی در این مجموعه است.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول