اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محورهای همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 10 محور همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری اصفهان احصاء و برای شهردار جدید اصفهان ارسال شده است.

محورهای همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه پیرو انتصاب علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، دیداری با وی داشتیم، اظهار داشت: قبل از این دیدار نیز طی ارسال نامه‌ای رسمی ۱۰ محور همکاری با شهرداری را برای وی ارسال کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای مسائل مربوط به خدمات شهری و رفاه شهروندان اعلام آمادگی کردیم، ابراز داشت: اوقاف امکاناتی دارد که می‌تواند برای خدمت بیشتر به شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته مسائل حقوقی و اختلافاتی بین شهرداری و اوقاف بوده که باید با تعامل و همکاری مسالمت‌آمیز این مسائل برطرف شود که هر دو طرف به حقوق خود برسند و از درگیری‌های قضایی پرهیز شود.

بلک با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای اعلام آمادگی با شهرداری در زمینه مناطق ویژه شهری و به ویژه در حاشیه‌های شهر بوده است، ادامه داد: تفاسیر این موارد را در جلسات بعدی پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مستمر با مدیریت شهری امری ضروری است، گفت: شهردار اصفهان در آئین معارفه خود تبدیل اصفهان به شهر اسلامی را مورد تاکید قرار داد و باید توجه داشت که در پرتو شهر اسلامی حقوق قانونی و شرعی و مظاهر ارزشی در مبنای کار شهرداری قرار می‌گیرد که این موضوعات پیام‌های خوبی بود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم ۱۰ محور مهمی که برای همکاری به شهرداری اعلام شده است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول