اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قهرمان گیلانی که مجبور شد نماینده تهران و مازندران شود!

قهرمان شنای گیلانی در خصوص شرکت به‌عنوان نماینده استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات پنج کیلومتر را بنده از طرف تیم رعد پدافند هوایی ارتش تهران شرکت کردم که خوشبختانه موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

قهرمان گیلانی که مجبور شد نماینده تهران و مازندران شود!

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، صادق رحیمی پور قهرمان شنا گیلانی که عنوان‌های زیادی در سطح کشور و استان دارد در مورد مشکلات و سختی‌ها و ناملایماتی‌های مسؤولان و متولیان ورزش با خبرنگار ما سخن گفته است.

صادق رحیمی پور قهرمان شنا گیلانی شنا را از استخر آب و برق رشت از ۱۴ سالگی شروع کرده و محل زندگی‌اش آستانه‌اشرفیه است و در شهرش همه او را به‌عنوان یک قهرمان می‌شناسند و احترام خاصی برایش قائل هستند.

این قهرمان شنا گیلانی، مربی‌گری درجه یک شنا، ناجی گری درجه یک، مربی‌گری واترپلو، دبیر نجات‌غریق لاهیجان و ریاست هیأت شنا آستانه‌اشرفیه را در کارنامه ورزشی‌اش دارد و در حال حاضر رئیس هیأت سه‌گانه آستانه‌اشرفیه هست از مشکلات و سختی‌های ورزشی با او گفتگو کرده‌ایم.

صادق رحیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مسابقات و قهرمانی‌هایش گفت: متأسفانه هیأت شنا استان گیلان هیچ حمایتی از ما نکرده است و مدال قهرمانی‌های بسیاری دارم و بیش از ۲۰ عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشوری دارم که جدیدترینش هم قهرمانی آب‌های آزاد، چهارم انفرادی و قهرمانی تیمی و نایب‌قهرمانی قهرمانی کشور است.

وی با اشاره به کاهش انگیزه به دلیل عدم‌حمایت مسؤولان تصریح کرد: دو سال پیش در لیگ آب‌های آزاد ما قهرمان شدیم و نایب‌قهرمان انفرادی را به دست آوردم و در مریوان عنوان قهرمانی را کسب کردیم، در نوشهر قهرمان شدیم یعنی هم لیگ و هم قهرمانی کشور را با عنوان قهرمانی به اتمام رساندیم و حتی در مرحله آخر قصد شرکت نداشتم که با اصرار یکی از دوستان در بوشهر شرکت کردیم که در انفرادی مقام دوم را به دست آوردیم و تیمی نیز قهرمان شدیم.

قهرمان شنای گیلانی با ابراز تأسف از اینکه کسی حتی یک تماس هم با او نگرفته است گفت: متأسفانه پس از دو سال پیاپی که توانستیم قهرمانی‌ها را کسب کنیم هیأت شنا استان یک تماس نگرفت که آیا تمایل دارید در مسابقات جدید شرکت کنید یا که تمایلی به این کار ندارید.

رحیمی پور در خصوص شرکت به‌عنوان نماینده استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات پنج کیلومتر را بنده از طرف تیم رعد پدافند هوایی ارتش تهران شرکت کردم که خوشبختانه موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و مسابقات دو کیلومتر را از طرف تیم مازندران شرکت کردیم زیرا هزینه‌های ما را استان مازندران متقبل شد و از استان گیلان هیچ حمایتی از نما نکرد هیچ، یک زنگ هم به ما نزدند و ما در این مسابقات نیز با تیم مازندران به مقام قهرمانی رسیدیم.

وی با اشاره به الگوهای ورزشی خود گفت: الگوی ورزشی من جهان‌پهلوان تختی است ولی در ورزش شنا یک قهرمان مسلمان به نام اسامه ملولی است که عنوان‌های المپیک و جهانی بسیار زیادی دارد که بنده بسیار به ایشان علاقه دارم.

شناگر گیلانی با اشاره به عدم‌حمایت مسئولین بیان کرد: در شهر آستانه‌اشرفیه متأسفانه به ورزش شنا اهمیت زیادی داده نمی‌شود و در ایام کرونا که استخرها تعطیل بود مجبور شدم برای تمرین ۴۵ کیلومتر مسافت به شهر خمام بروم و در استخر آنجا تمرین کنم.

 

 

رحیمی پور با اشاره به سختی‌های تمریناتش در ایام کرونا تصریح کرد: در ابتدای ایام کرونا که از اردیبهشت‌ماه در دمای ۱۴ درجه مجبور به تمرینات و شنا بودیم تا اینکه پس از چهار ماه استخر خمام دسترسی پیدا کردیم و با زحمت‌های آقای بلوری به آنجا رفتیم و قبل از آن با بدن‌سازی و دربا خودم را آماده نگه داشتم.

وی با اشاره به اولین مسابقات پس از کرونا که در نوشهر افزود: من از تیم رعد پدافند تهران شرکت کردم که مقام چهارم انفرادی و قهرمانی تیمی را هم در رده‌بالای ۲۰ سال و هم زیر ۲۰ سال به دست آوردیم.

قهرمان شنای گیلانی با اشاره به مسابقات شنای در آینده نزدیک گفت: یک سال هست که با تمرینات استاد حامد رضاخانی و زیر نظر رضا بلوری کار می‌کنم و از آمادگی بالایی برخوردار هستم و قرار است اردوی تیم ملی در کیش برگزار شود و در صورت دعوت شدن به تیم ملی برای آماده‌سازی مسابقات برون‌مرزی در آنجا حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول