اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ورود دادگستری و سازمان بازرسی به خودسوزی فرزند شهید

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود به پرونده خودسوزی فرزند شهید خبر داد.

ورود دادگستری و سازمان بازرسی به  خودسوزی فرزند شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز تأسف و تألم از حادثه خودسوزی یکی از فرزندان عزیز خانواده شهدا در مقابل بنیاد شهید استان، بیان داشت: امروز اقتدار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان عزیزی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع از وطن و سرزمین و دفاع از حرم اهل‌بیت (س) جان‌فشانی کردند.

مقام ارشد قضایی استان افزود: احترام جامعه به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌ دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی در خصوص اهمیت جایگاه شهدا بیان داشت : امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی، مرهون جان ‌فشانی شهیدان، این قهرمانان وطن است. شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جان شیرینشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای نظام مقدس اسلامی و مکتب تشیع تقدیم کردند.

نگین تاجی با تأکید بر اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده ی آنان یاد و خاطره‌ شهدا را گرامی بداریم، تصریح کرد : تجلیل از شهداء و خانواده‌ های آنان به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست و لذا وقایعی چون حادثه اخیر مقابل بنیاد شهید استان، هر فردی را آزرده خاطر نموده و طبعاً مسئولیت سنگینی را برای همه نهادهای استان، جهت واکاوی علت وقوع این حوادث و به تبع بررسی نحوه برخوردها با خانواده معظم شهدا، ایجاد می نماید.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: دادگستری استان ضمن ورود قاطع جهت بررسی همه جانبه ی علل وقوع این حادثه، موضوع را جهت واکاوی به سازمان بازرسی استان اعلام تا سریعاً رسیدگی را آغاز و گزارش جامع اقدامات را به دادگستری استان ارسال تا در صورت احراز هرگونه تخلفی، وفق قانون رسیدگی و با افراد خاطی برخورد گردد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول