اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در جلسه اعضای شورای شهر با استاندار اصفهان چه گذشت؟/ پیشنهاد احیای ستاد ویژه مناطق محروم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: داشت: امروز به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان جلسه‌ای را استاندار اصفهان داشتیم ضمن معرفی برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر تأکید زیادی روی مسأله تأمین آب و مدیریت واحد در این زمینه داشتیم.

در جلسه اعضای شورای شهر با استاندار اصفهان چه گذشت؟/ پیشنهاد احیای ستاد ویژه مناطق محروم

محمد نورصالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون جلسه اعضای شورای شهر با استاندار جدید اصفهان اظهار داشت: امروز به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان جلسه و دیداری را با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان داشتیم که جلسه خوبی بود، ضمن معرفی برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر برای استاندار تأکید زیادی روی مسأله تأمین آب و مدیریت واحد در این زمینه داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این جلسه بحث مناطق کم برخوردار و هم‌افزایی‌‌هایی که در این زمینه‌ می‌تواند اتفاق بیفتد، مطرح شد، عنوان کرد: استاندار هم وقت مبسوطی را گذاشتند و نقطه نظرات خودشان را گفتند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پیشنهاد شد جلسات مستمری داشته باشیم و ایشان هم استقبال کردند، افزود: مقرر شد که اولویت را روی مناطق کمتر برخوردار بگذاریم و با برنامه قبلی و دیدگاه‌های هماهنگ شده پیش رویم.

نورصالحی هم‌چنین خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در شوراهای قبل درباره ستاد ویژه مناطق محروم داشتیم که ریاست آن را استاندار برعهده دارد و سال‌ها است فعال نبوده، درخواست داشتیم که این ستاد مجددا با معیت استاندار و سایر ارگان‌ها فعال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: مقرر شد جلسه بعدی را هم از مناطق کمتر برخوردار شروع کنیم که هم از ایده‌ها و برنامه‌های استاندار و هم اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول