اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تامین سوخت جایگزین نیروگاه‌های هرمزگان در حال انجام است

استاندار هرمزگان گفت: تأمین سوخت مایع با اولویت نیروگاه ها و سپس صنایعی که امکان استفاده از سوخت جایگزین را دارند در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم پیک زمستانی را با شرایط خوبی سپری کنیم.

تامین سوخت جایگزین نیروگاه‌های هرمزگان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با دستور کار تأمین گاز مورد نیاز صنایع بزرگ هرمزگان در فصل پاییز و زمستان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از چهار رکن اصلی تولید، تامین انرژی پایدار است، اظهار کرد: به همین منظور در نشست امروز، مصوباتی در خصوص تأمین و عرضه پایدار انرژی و اطمینان بخشی به صنایع به تصویب رسید.

وی افزود: در تابستان سال جاری، به دلیل پیک بالای مصرف برق که در کشور تجربه شد و قطع برق صنایع، تولید آن ها کاهش پیدا کرد و صدمه زیادی دیدند.

استاندار هرمزگان گفت: بنا داریم با برنامه ریزی منظم در فصل زمستان و با تأمین پایدار انرژی، از تکرار این اتفاق در فصل زمستان پیشگیری کنیم.

وی اضافه کرد: با مجموعه مصوبات امروز، از جمله تأمین سوخت مایع با اولویت نیروگاه ها و سپس صنایعی که امکان استفاده از سوخت جایگزین را دارند، امیدوارم بتوانیم پیک زمستانی را با شرایط خوبی سپری کنیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول