اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 222کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 222 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

کشف 222کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان "میناب" با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از هشتبندی به میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و کنترل محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 222 کیلو و 100گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از عموم مردم می خواهیم هر گونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول