اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

حادثه ناگوار برای کودکان «روستای بنواسحاق بازار» چابهار/ معاون آموزش ابتدایی وزیر مأمور رسیدگی به این موضوع شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، درگذشت 4 کودک و مصدومیت تعدادی کودک را در حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار تسلیت گفت و معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش و پرورش استان را مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع منصوب کرد.

حادثه ناگوار برای کودکان «روستای بنواسحاق بازار» چابهار/ معاون آموزش ابتدایی وزیر مأمور رسیدگی به این موضوع شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پی حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار و درگذشت 4 کودک دانش‌آموز در این حادثه، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است. حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت ۴ کودک دانش‌آموز، این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش‌آموز دیگر گردید، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان شد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.

ایمنی در بازی و فعالیت‌های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

امیدوارم با تدبیر خانواده‌ها و ایفای نقش درست و بهنگام دست اندرکاران دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع و تسلای بازماندگان و مصدومین و نماینده تام الاختیار اینجانب هستند.

سلام و درود خدا بر روح بلند این کودکان پاک و نجیب و خانواده‌های صبور و داغدار».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول