اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سفر وزیر کشور به استان گلستان/ مراسم رسمی معارفه «علی‌محمد زنگانه» به عنوان استاندار گلستان

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور حضور در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید گلستان به این استان سفر می‌کند.

سفر وزیر کشور به استان گلستان/ مراسم رسمی معارفه «علی‌محمد زنگانه» به عنوان استاندار گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  آیین تکریم هادی حق‌شناس استاندار گلستان و معارفه علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان سه‌شنبه چهارم آبان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.

در این مراسم علی‌محمد زنگانه به عنوان دهمین استاندار گلستان معارفه و از زحمات و خدمات ۲۸ ماهه هادی حق‌‌شناس تقدیر خواهد شد.

* درخواست استاندار جدید گلستان از مدیران و اقشار مختلف مردمی

علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان در آستانه مراسم معارفه و شروع به کار خود در اولین پیام رسمی خود از مدیران و اقشار مختلف مردمی درخواست کرد از نصب هرگونه بنر خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، استاندار جدید گلستان در پیامی خطاب به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم تاکید کرد: ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) همچنین تشکر از همه کسانی که این برادر خودشان را مورد محبت قرار دادند و پیام تبریک ارسال کردند، بدین‌وسیله از همه این بزرگواران و همچنین مدیران محترم استان استدعا دارم از چاپ و نصب هر گونه بنر، ارسال دسته گل و ... خودداری کنند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب با اولویت و ماموریت اصلی خدمت به آحاد مردم شریف استان گلستان و تحقق برنامه‌های تحول‌آفرین دولت مردمی آیت الله رئیسی، محتاج دعای خیر شما هستم.

گقتنی است  در جلسه چهارشنبه گذشته هیات دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت، علی‌محمد زنگانه به عنوان استاندار منتخب استان‌گلستان رای اعتماد دادند.

علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی تهران است.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، مشاور وزیر بهداشت، عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت‌های بین بخشی و پویش‌های مردمی ستاد، قائم‌مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این سازمان و دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

سیدابراهیم درازگیسو، علی‌اصغر احمدی، محمدهاشم مهیمنی، علی‌محمد شاعری، یحیی محمودزاده، جواد قناعت، حسن صادقلو و سیدمناف هاشمی و هادی حق‌شناس استانداران پیشین گلستان بودند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول