اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاکید سفیر ایران بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام

سفیر ایران در تاجیکستان وحدت مسلمانان جهان را ضرورتی انکارناپذیر در مواجه با دسیسه‌های دشمنان اسلام در جهان امروز عنوان کرد.

تاکید سفیر ایران بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «محمد تقی صابری» سفیر ایران در تاجیکستان در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و  حضرت امام جعفر صادق (ع) بر اهمیت وحدت مسلمانان تاکید کرد.

وی در ابتدای این مراسم در سخنانی درباره ابعاد مختلف شخصیت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخت و مهمترین شاخصه شخصیت این بزرگواران را وجه تربیتی توصیف کرد.

صابری در ادامه با اشاره به تدبیر و ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری هفته وحدت جهان اسلام به همین مناسبت افزود: وحدت مسلمان جهان ضرورتی انکار ناپذیر در مواجهه‌ با دسیسه‌های دشمنان اسلام در جهان امروز است.

مدیحه سرایی و مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این آیین با شکوه بود که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه با حضور اعضا سفارت و جمع کثیری از ایرانیان مقیم تاجیکستان، برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول